RE-OPENING WACHTLIJST

De wachtlijst is enkel voor BESTAANDE KLANTEN die geen afspraak hadden de afgelopen periode (vanaf 2 nov.)

Vanaf alle klanten die WEL een afspraak hadden tijdens de lockdown zijn ingepland, worden jullie automatisch door ons gecontacteerd.

NIEUWE KLANTEN kunnen pas bij ons terecht zodra wij al onze bestaande klanten aan een nieuwe afspraak hebben geholpen.

REGISTREER JE VIA ONDERSTAAND FORMULIER!

RE-OPENING

FASE 1: Zodra wij een definitieve datum krijgen om onze deuren te mogen openen contacteren wij iedereen zelf. Klanten die een afspraak hadden de afgelopen periode (vanaf 2 nov.) krijgen dan automatisch een email of telefoontje van ons. Jullie maken ook eerst de kans om een nieuwe afspraak te maken, enkel en alleen via die weg. Onze online agenda blijft tijdens deze fase niet beschikbaar.

FASE 2: Vervolgens krijgen alle andere bestaande klanten (dus elke klant die in ons klantenbestand zit) hun kans om een plaatsje te bemachtigen. Willen jullie extra zekerheid? Registreer je dan nu op onze WACHTLIJST! Zo worden jullie door ons persoonlijk gecontacteerd en maken jullie sneller kans op een afspraak.

FASE 3: Pas na de voorgaande stappen zullen wij onze ONLINE AGENDA beschikbaar zetten! Hou reken met het feit dat na fase 2 onze agenda al ongeveer 3 maanden volzet zal zitten. Dus zorg dat je als bestaande klant op onze wachtlijst staat!!

%d bloggers liken dit: